dagen efter min andra 30 års fest. en helt nykter fest, men jag känner mig helt bakis. jag låg typ i sängen till 12. Elsa stod bredvid mig med sin elborrmaskin och borrade mig i armen. jag sa till henne att mamma har nog feber, så då gick hon och hämtade doktors väskan istället. tack ocoh lov för pingu. jag fick sova lite. ( johan såg Pingu med henne)
sen var det bara iväg och städa festlokalen. det var rätt lugn. min kära mor och svägerska hade städat så fint under kvällen. jag låg till och med i en massage stol ett tag. sen var det dax att åka till iksu.
jag gick i ca 40 minuter på bandet. man får lite ångest när man ser alla hurtiga som springer som galningar dubbelt så länge som jag. sen kan jag inte låta bli att hela tiden tjuv kika på alla som tränar. Johan fattar aldrig vad jag menar när jag säger:
- såg du tjejen med värsta armarna- så ska bli innan sommaren.
typiskt nog så bjöd svärmor på choklad när vi skulle hämta så där försvann de 40 minuterna på bandet..
himmelens vad helgen gått fort. jag vill nästan ett Elsa ska ha lite lite feber så att vi måste vara hemma. men hon är aldrig sjuk. bara på jullovet när vi redan var lediga. usch vad hemsk jag låter. bara jag inte blir straffad nu. hon är bäst frisk!!!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar