onsdag 6 februari 2008

åh. jag är så glad idag. först gick det jätte bra hos tandläkaren. Elsa var helt överlycklig när hon fick åka upp och ner i stolen, suga vatten med saliv sugen och välja en leksak. i och för sig fick jag ett bakslag där. jag försökte verkligen få henne att välja en cool dinosaurie som hon kunde ha i sin hink ( harrys hink med dinosaurier), men hon valde en ful lila segelbåt. en sån som fanns redan när jag var liten.

sen förtsätter glädjen på jobbet. barnen håller på att träna inför vår stora show kväll men småstjärnorna. de är helt underbara. jag skrattar och gråter om vart annat. de direkt översätter engelskan- som ex I hope you.. då hoppar de, och i love you to.. då sträcker de fram fingrarna i ett V tecken. hi hi

sen så kommer jag att få min nya dator snart. jag såg kartongen och var tvungen att pussa på den. sen har jag beställt en videokamera som kommer vilken dag som helst.

vi hade kvälls möte idag på jobbet så elsa sov när jag kom hem... trodde jag. när jag kom in genom dörren hör jag en lycklig liten tjej ropa lite lågt från sovrummet. maammaa. jag smög in och fick en myskram. sjöng "när trollmor lagt sina elva små troll" luktade lite i hennes nacke och så var den dagen fulländad.

Inga kommentarer: