lördag 9 februari 2008

anti elektronik

jag ska gå med i en klubb för folk som hatar elektroniska saker. allting krånglar. min studio utrustning har krånglat, min videokamera, min kompakta kamera, vår bil krånglar alltid. vår dator. nu har jag fått en ny dator från jobbet.. och vad händer. den känner inte av batteriet!! jävla skit. jag har längtat så tills den skulle komma och av typ 200 datorer som köps in så nog är det min som krånglar.
alltid när nåt sånt händer så tänker jag att det är kivet som måste jämna ut fördelarna eftersom jag har världens finaste barn.
allting blev lite lättare när jag grävde i fickan och trodde att jag hittade ett gammalt papper, men det var en 500 lapp :-)

Inga kommentarer: