Äntligen har vår dröm börjat ta form.
Vi vill bygga en Fiskarhedenvilla - doppingen. det har vi bestämt oss för ca ett år sedan. sedan dess har vi jagat tomt och nu har vi ätligen fått köpa en super tomt i Röbäck umeå.
Vi har gjort om insidan ganska mycket - ni ska få se ritningar när de är klara.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar